duminică, 13 aprilie 2014

Jurnal de PDC - 12 aprilie 2014

Ziua a cincea a fost o zi de pauză și un bun prilej să fug până acasă și să-mi văd familia. La Strâmbeni, cei care au rămas, au avut ocazia de a viziona câteva filme documentare interesante, despre formarea pământului, a vieții pe pământ, evoluția omului și altele asemenea.
Ziua a șasea am început-o cu o recapitulare a tot ceea ce am învățat în primele 4 zile, am revăzut eticile, principiile, metodologiile, uneltele, tehnicile și rezultatele, sub forma unui copac, fiecare din ele reprezentand radacinile, solul, trunchiul, ramurile, frunzele și fructele.
Am aprofundat puțin lucruri peste care am trecut mai ușor în zilele anterioare, cum ar fi: factorii limitativi, câteva principii naturale, tipuri de patternuri (tangibile și intangibile) și alte câteva detalii.
Partea a doua a zilei a fost dedicată designului, am învățat să folosim un instrument numit carduri cu elemente și să facem "planning for real" cu ajutorul unei machete improvizate. A fost distractiv și antrenant în același timp.



Am încheiat apoi cu un exercițiu de proiectare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu